Jānis Viegliņš. "Pārdošanas skolas" vadītājs, organizāciju vadības maģistrs un LU Ekonomikas un uzņēmējdarbības apakšprogrammas "Izglītības vadība" doktorants.
Labdarības fonda "Žirafe" dibinātājs, pirms "Šķibes pamatskolas" un pašlaik "Valles pamatskolas" direktors.
Varu sevi saukt par krīzes menedžeri, kurš pašlaik prieku un savu prasmju izaicinājumu ir atradis skolā. Astoņi trūkstoši skolotāji, nav skolas padomes, nav skolēnu padomes un pēc 3 mēnešiem skolas akreditācija, kura iegūta uz 6 gadiem. Budžets, tarifikācijas, pašvērtējuma ziņojums un attīstības plāns - nav sveši.
Mārketinga stratēģija un digitālais mārketings. Mazbudžeta un partizānu mārketings.
+ 15% bērnu pieaugums vienā skolā un
+19% bērnu pieaugums otrā. Un tas viss no 3 līdz 12 mēnešos. "
Skolu mārketings ir lielākais izaicinājums un fundamentāli svarīga prasme šodienas skolu vadībā.
Tiekamies. Noteikti būs noderīgi.